MIE SOTO BOGOR - PART 2

Green Apple at Papaya Groceries @2022

 Selasa, 29 November 2022.

Pagi tadi wak berjalan kekantor seorang diri.
Sambil makan buah epal hijau.

Tengahari wak dan bro NAZiri ke jalan Hang Tuah dibelakang kantor.
Sudah beberapa kali wak lalu di sini.
Tetapi bapak yg jual mie soto Bogor tidak kelihatan.
Nasib baik hari ini dia ada berniaga - 19rb.

Kali terakhir wak makan disini ialah beberapa bulan yg lampau.
Link - bulan Agustus 2022.

Petang wak dgn mgr EIN ke Blok M Plaza.
Teringin mahu makan pizza sahaja - 100rb.
Dan singgah di supermarket Papaya Groceries.
Supermarket Jepun yg dipenuhi makanan tidak halal disini.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. nampak sedap soto bogor tu wak, mujur lah biasa layan tiktok indonesia kalau tidak mesti pelik dengan ayat produk mengandung babi tu hhheeh...

    BalasPadam
  2. Sedap ke soto bogor wak? Sampai mencari bapak jual soto tu mesti sedap sangat la tu.

    BalasPadam
  3. soto ni banyak nama banyak versi kan wak..saya cuma biasa makan soto nasi ayam+impit sambal kicap jangan lupa

    BalasPadam
  4. soto ni banyak nama banyak versi kan wak...yang saya biasa makan cuma soto ayam+nasi impit jangan lupa sambal kicap

    BalasPadam
  5. Selamat makan epal wak, letak asam tak?

    BalasPadam
  6. Nak sangat experience makan santai2 macam tu...eh wak..kim salam kat maamt sebelah tu erk..macam pelakon sinetron sana la...hahahahaha...

    BalasPadam
  7. Menarik sotonya.. Sehari satu biji epal ye wak..

    BalasPadam

Comment at your own risk.