Jan 28, 2024

NASGOR DAGING SALAI DI REDUP SALAI DAN KOPI DENGKIL

Redup Salai & Kopi Dengkil @2024

 

Ahad, 28 Januari 2024.

Petang sudah berlarian ke pekan Dengkil.
Teringin mahu makan lempeng sambal ikan bilis.

Tapi tidak wak sangka.
Buah cempedak nak jadi nangka.


Lempeng baru sahaja habis bila wak tiba.
Yo wes lah.

Langsung wak pesan nasi goreng daging salai.
Rasa nasgor yg biasa2 sahaja.
Tapi harga memang stail hipster kalau sudah viral kann.

Hafazan lalat.
Surah al-Qasas ayat 28:24 (Doa Nabi Musa).

  رَبِّ إِنِّى لِمَآ أَنزَلْتَ إِلَىَّ مِنْ خَيْرٍۢ فَقِير

Blog bukanlah hakmilik kekal.

Redup Salai & Kopi Dengkil @2024
Redup Salai & Kopi Dengkil @2024

3 comments:

  1. tengok ns gorengnya pun mmg biasa-biasa je wak takde ciri yang membuat wow, cuma gitulah bila dh viral pisang goreng pun boleh sekeping jd rm2

    ReplyDelete
  2. Rupa nasi goreng tu pun kurang menyengat. 😅

    ReplyDelete
  3. tempat hipster macam tulah. yang mahalnya suasano

    ReplyDelete

Comment at your own risk.

MAKAN MEE KOLOK DI DAPUR SARAWAK JALAN SARIKEI

Peach Tea of Kopi Saigon Kampung Baru @2024. Jumaat, 7 Jun 2024. Pagi tadi wak tidak jadi. Mahu beli sarapan di gerai makcik depan kub...