Jan 10, 2024

PENGALAMAN BELI HELMET BARU YG MURAH DI JALAN SENTUL KUALA LUMPUR 2024

KLCC View this morning @2024

 

Rabu, 10 Januari 2024.

Tengahari sudah berlarian ke Jalan Sentul.
Tujuan untuk membeli helmet motorsikal yg murah.
Mula2 tengok helmet jenis GIVI yg cun dan jelitterr (RM200).


Akhirnya beli juga helmet Swan. RM75
Dan kunci disk untuk motorsikal. rm70

Bila wak mengadu dengan bro RAN pasal visor putih tanpa tinted gelap.

"Aku punye visor tinted tu kan tinted gelap,"
"Masalah kalo malam dan hujan,"
"Jadi gelap guliter tak nampak,"
"Nak bukak visor kena air hujan yg tajam pulak,"

Blog bukanlah hakmilik kekal.

Fountains of Wisma Selangor Dredging @2024
Joining the traffic jam at Jalan Imbi @2024

8 comments:

  1. Ada beza tak Wak pakai helmet baru berbanding yang lama?

    ReplyDelete
  2. cantik jer cuma pyh lah kalau mlm2 tak nmpk plak hehehe

    ReplyDelete
  3. visor tu pun kena buat yg ada transition mcm cermin mata tulah....siang jadi gelap, malam back to normal

    ReplyDelete
  4. beli 2 wak...mana gambar kedai motor Jln Sentul....hari2 lalu situ...suka tgk kedai jual helmet...dah lama tak ke Wisma Selangor Dredging..ooo dah tukar nama

    ReplyDelete
  5. Visor yg gelap tapi tetap bisa melihat normal saat malam, harganya lebih mahal lagi ya Wak? Jadi ingat, sejak resign helmet saya dah tak pernah dipakai lagi 🤣. Dulu selalu bawa Krn sering pakai gojek ke kantor 😄🤭. Bawa helmet sendiri supaya yakin bersih

    ReplyDelete
  6. Wakk jgn bawa motor laju2 wak hahahaha..

    ReplyDelete

Comment at your own risk.

SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI 2024

  Masjid Jamek Bandar Seri Alam @2024 Rabu, 10 April 2024. Selamat hariraya aidilfitri 2024. Maaf lahir batin dari wak yg jauh dimata. Pagi2...