Jan 24, 2024

PENGALAMAN BELI MOTORSIKAL INTERCHANGE SECARA CASH

Tapak Urban Street Dining KLCC @2024

 

Rabu, 24 Januari 2024 atau 24/1/24.

Sudah beberapa minggu wak kaji kedai2 motor.
Untuk membeli motor kapcai yg paling termurah.

Dipendek cerita, wak pun sudah terbeli motorsikal stock interchange.
Modenas Kriss MR3 110cc(2024). RM3880 tunai


Rujukan motor interchange. LINK
Maksudnya motosikal tersebut digunakan untuk pemindahan nombor pendaftaran kenderaan sahaja. Harganya pun lebih murah rm600 dari harga motor yg betul2 baru tanpa nombor pendaftaran.

Pautan kebaikan beli motor secara cash (tunai). Ini sebab2nya. LINK

Dipendek cerita.
Tengahari sudah berlarian ke Jalan Genting Klang.
Wak pun sudah muktamad dan nekad untuk beli motorsikal secara tunai.

Ehh.
Cerita pasal motor.
Tapi tiada gambar motor.
Tunggu esok ya dear diary.

Blog bukanlah hakmilik kekal.


China Bank Jalan Ampang @2024
Around KLCC @2024
Ampang Park KLCC @2024

6 comments:

  1. Kira boleh jimat lah kan. Itulah tu, gambar motornya takde pulak. hihi...

    ReplyDelete
  2. Selamat menunggang & menunggang dgn selamat Wak 👍

    ReplyDelete
  3. Mudah wak kalau merempit laju tak layan macet di bandar KL ni

    ReplyDelete
  4. Wah keren Wak beli motor tunai...kredit lama jugak ya Wak jatuhnya lebih mahal

    ReplyDelete

Comment at your own risk.

SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI 2024

  Masjid Jamek Bandar Seri Alam @2024 Rabu, 10 April 2024. Selamat hariraya aidilfitri 2024. Maaf lahir batin dari wak yg jauh dimata. Pagi2...