Feb 17, 2024

SOMETIMES THE WIRELESS USB MOUSE IS NOT WORKING

My dirty mouse @2024

 

Sabtu, 17 Februari 2024.

Tiada aktiviti menarik hari ini.
Cuma beli nasi ayam kukus sahaja untuk makan siang.
Dan beli mihun tomyam campur untuk makan malam.
Asyik beli sahaja kann. ;p

Movie lalat.
A Few Good Men 1992. Tom Cruise.
A Wednesday 2008 (Hindi).

Blog bukanlah hakmilik kekal.

Laman Sendayan sunset @2024

4 comments:

  1. Saya pernah ada wireless mouse ni. Lama2 batt dia boleh kong. Ada bateri kan?. Kena tukar bateri baru. Jadi sekarang saya pakai mouse biasa je. Takde kes habis bateri lagi.

    ReplyDelete
  2. Dia minta nyawa tu. Mungkin batteri dah nak kong. Tapi kadang USB tak detect pun ye.

    ReplyDelete
  3. Tak apa selalu beli uncle. Terkadang kalo makan sendiri, memang lebih murah beli drpd masak sendiri 😄. Dah minta ganti rasanya mouse tu 😅

    ReplyDelete

Comment at your own risk.

SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI 2024

  Masjid Jamek Bandar Seri Alam @2024 Rabu, 10 April 2024. Selamat hariraya aidilfitri 2024. Maaf lahir batin dari wak yg jauh dimata. Pagi2...