Jan 14, 2023

TODAY IS FRIDAY THE 13TH

Old tree at Jalan Bulungan @2023

 Jumaat, 13 Januari 2023.

Tengahari wak berlarian ke masjid RSPP (Rumah Sakit Pusat Pertamina).
Seperti biasa wak solat di lantai 2.
Boleh terlelap seketika selepas solat.
Bila bangun tinggal wak seorang sahaja dilantai atas ini.

Selepas itu mahu makan nasi ayam penyet berdekatan.
Boleh pula ayam kehabisan.
Terpaksa tukar ke ikan nila.
Ga ada tempe dan tauhu goreng.
Minta sop kosong.
Nyaman juga.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

I saw this old man at the same place since yesterday @2023


Looking outside from the meeting room @2023
Masjid RSPP @2023
Nasi Ikan Nila Penyet @2023

6 comments:

  1. Jadi teringat judul film mbul wak hehehe

    ikan nila pun boleh lah...ukuran jumbo pula tak kalah lezat dari ayam penyet

    ReplyDelete
  2. Nasi tu simple tapi tetap menarik Wak.
    Memang jenis ibu pun makan macam tu jgk tak suka lauk yang banyak. ;)

    ReplyDelete
  3. Nampak ikan nilanya macam sedap je wak banyak isinya

    ReplyDelete
  4. makan segitu tanpa tempe & tauhu ya nyaman jugak...
    Masa kecik dulu selalu dimomokkan dengan Friday the 13th...keje filem omputihlah ni kan

    ReplyDelete

Comment at your own risk.

99 WONDERLAND PARK DI WAKTU PAGI YG PANAS MEMBAHANG

  99 Wonderland Park Selayang @2024 Ahad, 19 Mei 2024. Pagi2 sudah berlarian ke tasik 99 Wonderland Park di Selayang. Taman tema yg sesuai u...