Jun 23, 2023

HOW TO HANDLE WITH THE UPSET DRIVER

 

Jumaat, 23 Jun 2023.

Pagi tadi tiba2 dua rakan sekerja tidak naik travel (van) pada waktunya.
Tunggu2 15 minit pun tidak dapat dihubungi.

Kami pun mula berangkat.

Tapi yg bengangnya pak supir FER pula marah leibh2.
Eh, bukan kita ke bayar servis dia?
Lagipun bukan dia buat apa2 pun dalam galangan kapal dari pagi sampai ke sore.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

2 comments:

  1. Aiks... kenapain pak supir yang marah lebih wak?? musykil pulak saya.. haha

    ReplyDelete
  2. Cakepnya Wak foto bulan ...keren deh...eh bagi saya menunggu itu pekerjaan yg sangat membosankan..apalagi tanpa ada kejelasan...hehhee

    ReplyDelete

Comment at your own risk.

WHAT HAPPENS IF YOU WERE IN TRANSIT FLIGHT AND MISSED THE SECOND FLIGHT

  Rabu, 2 Mei 2024. Hari pengembaraan pulang yg agak mencabar. Dua hari lepas baru mgr AYU tempah tiket pulang wak ke gagang. Oleh kerana ti...