Mar 6, 2023

THINGS WE MISS WHEN WE LEAVE JAKARTA

This trip I manage to pack wisely @2023

 Isnin, 6 Maret 2023.

Hari terakhir bertugas di kantor potong rumput di sini.
Petang sudah berlarian ke Blok M Plaza mall.
Temen2 wak mahu belanja makan malam.

Makanan di restoran Oriental Dim Sum tidak pernah mengecewakan.
Terimakasih temen2 wak.

Ooh.
Semasa kawan2 blogger baca entri wak yg ini.
Mungkin wak sudah pun terbang ke tanahair ya.
Semoga dipermudahkan perjalananan wak dengan selamat.
Aminn ya robbal alamein.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

Blok M Plaza Mall @2023

18 comments:

  1. Sharkfin sup ke tu Wak?
    Selamat pulang Wak, berpuasa di Malaysialah ya Wak

    ReplyDelete
  2. ooo..sudah tamat kontrak..selamat kembali ke tanahair..

    ReplyDelete
  3. selamat pulang ke Malaysia Wak. Lepas ni ke mana pulak?

    ReplyDelete
  4. Sampai jumpa lagi Wak di Indonesia lain waktu

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah selamat balik malaysia wak. Dapat lah sambut Ramadan dan Syawal bersama keluarga.

    ReplyDelete
  6. Selamat pulang wak ke tanah air.
    Ada kuih lato-lato di sana 😮

    ReplyDelete
  7. Ramai orang kata akan rindu bunyi klaksonnya... betul ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wak rasa ok je bunyi hon kat jakarta tu sama je mcm kat KL ., xlah sehebat bunyi sepanjang zaman mcm kat vietnam atau india., hahaha

      Delete
  8. Aduhai makanannya...sedap betul tu...selamat pulang ye wak..udah abis kontraknya ye...

    ReplyDelete
  9. selamat pulang wak..jumpa kat bunian yea..
    you will miss the smell of jakarta..hehehehe

    ReplyDelete
  10. kunjungan dperdana di blog ini
    salam kenal

    ReplyDelete
  11. Yey! Wak dah balik. Semoga ada rezeki wak potong rumput di tempat lain pulak nanti.

    ReplyDelete
  12. Selamat kembali ke tanah air ya Wak..

    ReplyDelete
  13. Selamat pulang ke tanah air Wak. Semoga selamat sampai..

    ReplyDelete

Comment at your own risk.

99 WONDERLAND PARK DI WAKTU PAGI YG PANAS MEMBAHANG

  99 Wonderland Park Selayang @2024 Ahad, 19 Mei 2024. Pagi2 sudah berlarian ke tasik 99 Wonderland Park di Selayang. Taman tema yg sesuai u...