Mar 29, 2023

MASJID BESI PUTRAJAYA ITU ADA PASAR RAMADHAN

Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin @2023

 

Rabu, 29 Mac 2023.

Petang balik dari kantor Cyberjaya.
Singgah di Masjid Besi Putrajaya pula.
Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin.

Maaf ya kawan2.
Wak tidak sempat mahu tangkap gambiran pasar ramadhan ittewww.

Movie lalat.
Philadelphia 1993 - starring Tom Hanks & Denzel Washington.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

A view from Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin @2023

11 comments:

  1. Cantik pemandangannya.. mana pasar ramadhan?

    ReplyDelete
  2. Mana bazarnya Wak? Hehe...
    Nice pics as always 👍

    ReplyDelete
  3. Tenang jer tengok pemandangan tu...selamat berpuasa wak..kantor di Cyberjaya ye....xde dah luar negara?

    ReplyDelete
  4. wak puasa&raya di Malaysia ye?

    ReplyDelete
  5. husband saya tiap tahun wajib buka puasa kat padang putrajaya tu wak..

    ReplyDelete
  6. Cantik kubah masjid ni. Beli apa di bazaar, wak?

    ReplyDelete
  7. Loh! kita ada kat pasar ramadhan pada petang itu...

    ReplyDelete
  8. mesti wak bli lamb shank chef amar ni tu yg x dan nk snap gmbr bgai

    ReplyDelete
  9. Saya pun bila pergi pasar ramadan, tak pernah ingat nak ambil gambar, sebab sibuk tengok makanan. Hehe.

    ReplyDelete

Comment at your own risk.

SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI 2024

  Masjid Jamek Bandar Seri Alam @2024 Rabu, 10 April 2024. Selamat hariraya aidilfitri 2024. Maaf lahir batin dari wak yg jauh dimata. Pagi2...