Mar 16, 2023

PENGALAMAN NAIK LRT DAN MRT LALUAN KAJANG - KWASA DAMANSARA

LRT Station at Maluri @2023

 Khamis, 16 Mac 2023.

Hospital Ampang ke Sekolah Ampang Campuran.
Naik LRT Ampang ke MRT Kajang.

Ooh.
Updated. Wak baru tahu MRT Laluan Putrajaya pun baru dibuka hari ini.
Tambang gratis selama 2 minggu ye kawan2. 
Link: PMX umum tambang percuma MRT Putrajaya hingga 31 Mac 2023.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

Lady in Red, LRT Station Interchange Maluri @2023
MRT Station at Kajang @2023

13 comments:

  1. Sudah di Malaysia ya pak, hehehehe
    Manakah destinasi Lady in Red itu :)

    ReplyDelete
  2. nyambut puasa di kampung ye wak?

    ReplyDelete
  3. orang fit macam wak ok jer naik MRT..macam saya baik naik kereta...hehehehe

    ReplyDelete
  4. foto yang perpaduan abu abu dengan pejalan kaki bergaun merah bagus ya Wak...Mbul like everyphoto here ^^

    ReplyDelete
  5. kejap nau free nya. yg sblm ni hmpr sbln kot free😂

    ReplyDelete
  6. Dah lama tak naik LRT..apatah lagi MRT..hehe
    Selamat Berpuasa Wak

    ReplyDelete
  7. Entah bila nak cuba naik ni. Nak tengok laluan dia.

    ReplyDelete
  8. bila la penang nk ada lrt mrt semua nih.. hehehehe

    ReplyDelete
  9. Yang pake baju merah jangan sampe lolos😀

    ReplyDelete
  10. wah wak dah test naik mrt...hujung minggu tenguk ramai je yang test naik mrt...free le katakan

    ReplyDelete
  11. belum berkesempatan nak mencuba.

    ReplyDelete

Comment at your own risk.

MAKAN MEE KOLOK DI DAPUR SARAWAK JALAN SARIKEI

Peach Tea of Kopi Saigon Kampung Baru @2024. Jumaat, 7 Jun 2024. Pagi tadi wak tidak jadi. Mahu beli sarapan di gerai makcik depan kub...