May 7, 2024

BJAK RESPONDS TO JPJ NOT APPROVED ROAD TAX RENEWAL

 

Kampung Baru Kuala Lumpur @2024

Selasa, 7 Mei 2024.

Sudah beberapa tahun wak guna apps Bjak.my.
Urusan yg pantas dan cepat.
Urusan yg tidak sampai 10 minit sudah selesai.
Boleh buat perbandingan antara syarikat insuran2 terkenal.
Biasa mestilah pilih yg termurah.

Sebelum ini pakai myeg.
Leceh sebab kadang2 kena pergi ke kaunter.
Kaunter myeg.my di Lotus's Masai pun sudah ditutup.

Tiba2 JPJ kata Bjak.my tidak halal.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

10 comments:

  1. Saya renew insurance guna website etiqa ajer, renew roadtax kat pej pos

    ReplyDelete
  2. Kalo masalah insurance saya pakai yg sudah lama dan trusted saja. Ada banyak kan. Tapi kalo asal pilih takutnya pula bermasalah dikemudian hari. Ada beberapa insurance yg begitu soalnya. Nasib baik Manulife yg saya pakai masih terpercaya sampai skr

    ReplyDelete
  3. Saya renew direct di portal syarikat insurans seperti Takaful Malaysia. Kadang di Etiqa. Tengoklah insurans mana yang lebih berbaloi. Malas beli pada pihak ketiga. Apa2 urusan utk claim jadi susah.

    ReplyDelete
  4. Itulah saya pun guna juga Bjak ni, tetiba isu

    ReplyDelete
  5. Saya bagi tips wak, kalo wak renew guna direct (web) company insurance or takaful pun boleh dapat harga murah, janji pandai pilih. Bijak pun bijak dia agent sahaja bukan direct company...murah x semestinya bagus, kena tgk jugak benefits dia offer and claim approvalnya mcm mana.

    ReplyDelete
  6. itulah tetiber pulakk kata tak halal. pd hal dah berapa belas tahun wujud Bijak tu! herhghhh menyampah~ i olls renew kat trusted ofis terus hehe

    ReplyDelete
  7. betul ke isu bjak dengan jpj ni.. saya dah renew kereta motor semua. alhamdulillah lepas je selamat...

    ReplyDelete

Comment at your own risk.

KLCC VIEW FROM LOTUS'S AMPANG 2024

  KLCC view from Lotus's Ampang @2024 Rabu, 15 Mei 2024. Petang tadi berlarian ke Lotus's Ampang. Tujuan mahu beli pembalut (casing)...