Aug 3, 2015

JOM CUBA NASIB

MELINTANG 3. Paling sempoi, paling kacak jelita. Kakak Macho (Scdha Sein). 7. Mestika hatinya bernama Firash (Hidayu Ayumie) 8. Bonda Izzat dan Kimie (Izzeyda) 9. Si penggemar mawar merah (Cik Mimie) 11. Dikhabarkan pernah kira kontena (Zarul Farhana) 12. Baru sahaja berpindah ke Batu Pahat. Dah dekat dengan suami (Ros_Reeza) KE BAWAH 1. Queen of Typo. Berasal dari Kelantan. Pernah menjadi DJ online (Cik Ash) 2. Ingat manis, ingatkan dia (Jari Manis) 4. Si Paling Comel yang suka Hello Kitty (Siti Yang Menaip) 5. Bola? Terus teringat pada cik adik ni (SalbiahM) 6. Nama famous tak sengajanya 'SUIDA' (Qaseh Abadi) 10. Ratu Kari (Deanna Morni)

SEMALAM penulis terbaca dalam blog cik Farrah MF itu ada menganjurkan peraduan silangkata Jom Cuba Nasib. Oleh kerana penulis sudah terlambat dan merasakan tiada peluang untuk memenangi hadiah iPhone 6, maka penulis terus meminta jawapan dari rakan blogger yang macho itu.

Penulis mendoakan semoga berjaya kepada semua yang mencuba peraduan cik Farrah ini. Semoga kita semua menjadi rakan siber yang baik baik belaka. Amin ya robbal alamin.

Nota lalat. Sila goyangkan inul tetikus anda untuk melihat jawapan diatas.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

No comments:

Post a Comment

Comment at your own risk.

FALL INTO SLEEP IMMEDIATELY WITH HEAVY RAINSTORM & THUNDER SOUNDS

  Amasari Residence Resort @2024 Sabtu, 5 Mei 2024. Hari ini hujan turun dengan lebat anjing dan kucing. Tapi wak tidur kepenatan waktu itu....