Oct 18, 2023

WHAT DOES LOKI MEANS MEWLING QUIM

Watching download movie of The Avengers @2023

Rabu, 18 Oktober 2023.

Masalah kereta zaman sekarang yg penuh alat elektronik.
Kalau rosak satu sistem harus hantar ke bengkel.

Kereta Proton Preve yg tidak boleh masuk gear reverse.
Ditempat parkir tidak boleh maju kehadapan.
Bukan masalah bateri kalau semua lampu isyarat tiba2 padam.
Dan kemudian menyala semula.

Cerita lalat lain.
Masalah saluran Netflix yg dilanggan.
Tidak semua cerita wayang (movie) ada disiarkan.
Jadi terpaksa dimuat-turun kalau guna wifi gratis.
Gampang (mudah) saja.

Movie lalat.
The Avengers 2012. (Maksud ayat "mewling quim" tiada dalam kamus tetapi bermaksud mencarut.)

Untuk yg masih penasaran dan mahu tahu maksud "mewling quim" sila klik di SINI.

A mewling quim is a Victorian-era slang term intended as a derogatory insult. Put simply, it means "whining vagina".

Blog bukanlah hakmilik kekal.

 

Preve Dashboard Indicators @2023

Light rains at Galaxy Ampang Mall @2023
During blue hour at Bukit Indah Ampang @2023

3 comments:

  1. Bestnya wak layan movie Avengers... Semalam saya baru layan movie "Guardian of the galaxy vol 3"..

    ReplyDelete
  2. 2 hari lepas terbaca berita kereta Tesla terbakar sebab bateri overheat kalau tak silap. Itulah masalahnya bila sistem kereta bergantung dengan sistem elektronik kan. Semoga dipermudahkan urusan membaiki kereta tu Wak.

    ReplyDelete
  3. Kalo masalah mobil saya memang tak paham 😅. Urusan suami biasanya 😁.

    Tapi Netflix nih memang terkadang aneh. Kalo beda film antara Malaysia dan Indonesia saya bisa terima.

    Tapi waktu itu, saya dan teman saya yg sama2 di jakarta, saya bisa menonton film QUEEN (India movie), tapi teman saya tak bisa. Tak kluar di Netflix dia. Ntah kenapa. Sampai sekarang pun tak tahu apa penyebab.

    ReplyDelete

Comment at your own risk.

BELAKANG RUMAH ADA KLCC 2024 DAN TOPI "BERAK" SEKARANG JADI TRENDING

Jalan Daud Kampung Baru @2024   Jumaat, 4 Mei 2024. Pagi sudah berlarian ke Jalan Daud. Wak cuba nasi lemak Kak Chuk. Tapi tiada lauk kerang...