Dec 8, 2022

PELANGI PETANG

Pelangi Petang @2022

 Khamis, 8 Disember 2022.

Layan lagu Sudirman - Pelangi Petang

♪♫♬ Engkau tiba bagaikan pelangi
Tak bercahya namun kau berseri
Tapi cukup menghiburkan hati ini
♪♫♬
Seharian waktu bersamamu
Tak terasa saat yang berlalu
Bagai pelangi petang kau 'kan pasti
Pergi jua ♪♫♬

SURAH PERJANJIAN NABI SULAIMAN & JIN
Tadi ada seseorang memberikan ayat perjanjian Nabi Sulaiman dan jin.
"Dah 3 minggu tidak kedengaran bunyi2 pelik dari rumah atas,"
"Tiada lagi sereten kerusi, budak2 berlarian, bunyi guli jatuh"

Blog bukanlah hakmilik kekal.



2 comments:

  1. Ternyanyi pulak saya🤭
    Terima kasih wak..perkongsian potongan ayat tu..

    ReplyDelete
  2. Haiish agak seram bacanya Yaa 😅. Di atas rumah sayapun ada penunggu Wak, tapi selama ini dia tak lah ganggu. Jadi saya pun tak ingin juga mengusir dia pakai bantuan ustad . Biarlah selama tak saling ganggu kan . Kenapa saya tahu ada, karena dulu asisten saya bisa melihat yg halus2. Dari dia saya tahu 😁

    ReplyDelete

Comment at your own risk.

PASANG SURUT AIR LAUT ADALAH FENOMENA ALAM YG DIPENGARUHI OLEH GRAVITASI BULAN

  Ahad, 28 April 2024. Sepatutnya wak terbang pulang ke gagang esok (Senin). Tapi banyak kerja lah pula.