Nov 1, 2015

SAKITNYA TUH DISINI



Daily Photo Challenge: 4 Photos 4 Posts for 1 Month
Day: 1/30
Post of the Day: 4/4

PETANG kelmarin sebelum penulis ke Dataran Merdeka, penulis pun singgah bersolat magrib di Masjid Negara. Dan sempat merakamkan lokasi kejadian dimana imam masjid negara ditampar oleh pak arab gila pada bulan lepas.

Link: Punca utama pak imam masjid negara ditampar pak arab kini terjawap.

Nota lalat berkaitan. Mencari tempat wudhu samalah sukarnya dan mencabar seperti di Masjidil Haram dan Masjid Nabawi juga. Tiadalah disediakan pili-pili paip ditepi longkang dikeliling mesjid untuk kemudahan muslimin muslimat. Papan tanda tunjuk arah pun tiada. Kalau ditanya ahkak kaunter penjaga pakaian jingga pelancong pun tunjuk dengan mencebik bibir saja. Kalau tersalah pintu masuk, kena berpatah balik jauh nun disana dipintu masuk utama, dan dibawah kolong pula tempatnya. Kasihan dengan orang-orang yang sudah berumur dan uzur kann.

Nota lalat. Pasal tajuk 'sakitnya tuh disini' adalah tajuk lagu dangdut penyanyi Indon bernama Cita Citata yang seksi giler. Lagu lain Cita Citata yang mengasyikkan adalah seperti 'Bang Jali', 'Janda atau Perawan' dan 'Goyang Dumang'. Boleh diputar berulang-ulang kali sehari semalam tanpa jemu-jemu. Amvoiii.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

Bonus photos:





No comments:

Post a Comment

Comment at your own risk.

KARIPAP MAKCIK DEPAN KUBUR P. RAMLEE SEMAKIN KECIL TAPI GELANG MAKCIK SEMAKIN BESAR

Nasi Lemak Depan Kubur P. Ramlee Jalan Ampang KLCC @2024   Rabu, 15 Mei 2024. Semalam wak perasan makcik dan pakcik nasi lemak depan kubu...