Jun 13, 2015

MTB XCO CHALLENGE 2015 SERIES 2



HARI AHAD kelmarin sebelum penulis pergi menemankan anak dara ke pameran Cosplay, penulis sempat lagi singgah ke Taman Bukit itu kerana ada pertandingan lumba basikal gunung (baca: mountain bikes). Pertandingan berlangsung dari pukul 9 pagi yang sepatutnya tamat pada 4 petang, tapi bila penulis kembali di sebelah petang, pertandingan masih belum berakhir sehingga hendak masuk maghrib pula.

Cuma penulis perhatikan (jelingan dari jarak jauh sambil pegang dslr) bahawa penganjur tidak mengutamakan keselamatan pelumba-pelumba basikal kerana jalan utama yang digunakan tidak ditutup dan menyebabkan ada pelumba-pelumba yang nyaris dilanggar kereta kereta yang lalu lalang. Abang-abang urusetia pun terpekik terlolong menjerit pada kereta-kereta saja. Polis trafik juga langsung tidak kelihatan. Penulis tidaklah tahu sekiranya ada berlaku kemalangan sepanjang pertandingan itu dijalankan.

Blog bukanlah hakmilik kekal.



































No comments:

Post a Comment

Comment at your own risk.

FALL INTO SLEEP IMMEDIATELY WITH HEAVY RAINSTORM & THUNDER SOUNDS

  Amasari Residence Resort @2024 Sabtu, 5 Mei 2024. Hari ini hujan turun dengan lebat anjing dan kucing. Tapi wak tidur kepenatan waktu itu....