Oct 29, 2015

SEPTEMBER 2015 TOP COMMENTATORS INTERVIEWS BY 3LALAT - THE CLOSE OUT REPORT

SEPTEMBER 2015 TOP COMMENTATORS INTERVIEWS BY 3LALAT

Sessi entri wawancara temubual (baca: interview) penulis dengan rakan-rakan blogger sudah berakhir Isnin lepas. Tamat. Khalas.

Terimakasih pada rakan blogger-blogger yang sudi bersukan (baca: sporting) melayan wawancara biasa-biasa dari penulis yang biasa-biasa ini. Mereka terpilih kerana telah menjadi Top Commentator blog penulis Tiga Lalat yang ini untuk bulan September 2015 yang lepas.

1. Jari Manis (45)
2. paridah (25)
3. Qaseh Abadi (21)
4. iryanty ahamad (21)
5. Farrah MF (16)
6. Fidah Shah (15)
7. SalbiahM (15)
8. Shamsiah Abdul Rahman (14)
9. PeRdU cINta (13)
10. nhhas (13)

Namun hanya 8 dari 10 blogger sahaja yang penulis sempat wawancara. Penulis memohon maaf pada cik Farrah MF dan cik kak Perdu Cinta kerana penulis tidak berkesempatan untuk mewawancara mereka kerana kesuntukan masa dan kesibukan memotong rumput (untuk membeli beras dan sebongkah berlian).

Dari pengalaman penulis mengendalikan segmen wawancara ini agaklah mencabar, tapi alhamdulillah penulis telah berjaya membuat entri setiap hari Isnin dan Khamis selama sebulan penuh. Sambil itu juga, kadar trafik SEO ke blog penulis yang ini juga bertambah secara mendadak dengan 3 kali ganda pengunjungnya berbanding bulan-bulan sebelum ini. Tapi blog orang lain sudah berjuta-juta (baca: 1,272,981 dan 1,616,161 visits) lemon hitsnya kan. Diharapkan juga selepas ini, kawan-kawan akan tetap berkunjung ke sini.

Pantun budi dari penulis:

Biarlah orang bertanam buluh;
Mari kita bertanam padi;
Biarlah orang bertanam musuh;
Marilah kita bertanam budi.

Pisang emas dibawa belayar;
masak sebiji di atas peti;
lalu diambil untuk dimakan;
Hutang emas boleh dibayar;
hutang budi dibawa mati;
budi cik cik puan tuhan balaskan.

Akhir kata, penulis mengucapkan sekali lagi ribuan terimakasih daun keladi, lain hari bolehlah kawan-kawan datang-datang jenguk-jenguk komen-komen penulis yang biasa-biasa ini lagi ya. Disudahi dengan wabillahitaufik walhidayah. Wasalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

No comments:

Post a Comment

Comment at your own risk.

ARE PEANUTS GOOD FOR KIDNEY STONES

  Kacang Bali from Batam @2024 Khamis malam Jumaat, 2 Mei 2024. Tadi di kantor potong rumput. Wak ternampaklah sebungkus kacang tanah goreng...