Apr 1, 2015

TOP COMMENTATOR GIVEAWAY WINNER



HARI INI 1hb April dan GST sudah bermula. Nasib baik juga minyak ron95 tak naik harga. Dan hari ini juga saya rasa teruja untuk membuat entri tentang pemenang Top Commentator dalam blog saya yang merapu entah apa apa yang biasa biasa saja ini. Dan seperti yang diketahui bahawa pengomen tegar untuk 3 bulan lepas adalah tidak lain dan tidak bukan ialah cik JM Jari Manis yang manis jeliter yang suka travel jalan jalan korea itu. Walaupun beliau bukan hari hari meninggalkan komen di blog saya ini, tetapi apabila beliau berkomen akan pulun mengomen kesemua entri-entri saya sebelum ini. Kiranya cik JM gila kuasalah di blog saya yang ini juga. Oleh itu untuk hari ini sahaja saya akan memberi hadiah kepada beliau cik JM yang jeliter itu sekeping gambar iphone 6 yang cantik seperti diatas. Tahniah untuk cik JM sekali lagi. Dan hadiah akan dikirimkan kepada beliau hari ini juga. Cik JM, sila hubungi saya untuk menuntut hadiah tersebut.

Nota tambahan lalat. Entri respon dari cik Jari Manis.

Last but not least, (ammvoiii), saya juga mengucapkan ribuan terimakasih kepada semua pengomen pengomen blog saya yang lain. Tanpa kawan kawan yang best best itu, siapalah saya yang ini kan. Kannns.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

No comments:

Post a Comment

Comment at your own risk.

WHAT HAPPENS IF YOU WERE IN TRANSIT FLIGHT AND MISSED THE SECOND FLIGHT

  Leaving Batam Island of Riau Indonesia @2024 Rabu, 2 Mei 2024. Hari pengembaraan pulang yg agak mencabar. Dua hari lepas baru mgr AYU temp...