Mar 21, 2015

KEBOSANAN MENCIPTA KELAINAN: WOODLANDS



KELMARIN saya sempat lagi berjalan-jalan ke seberang tambak. Sebenarnya saya menaiki bas dari Larkin sehingga ke Woodlands sahaja. Tiada yang menarik untuk saya ceritakan disini, hanya gambiran sahaja yang dapat saya paparkan. Dan saya telah mencapai hajat tujuan saya ke pulau temasek ini, iaitu:

1. Membeli suratkhabar The Straits Times & Berita Harian - done
2. Ehem, ehem (ikut gaya Ibrahim Pendek) - done
3. Mengambil gambar tambak johor dari flat HDB - done

Blog bukanlah hakmilik kekal.





























No comments:

Post a Comment

Comment at your own risk.

FALL INTO SLEEP IMMEDIATELY WITH HEAVY RAINSTORM & THUNDER SOUNDS

  Amasari Residence Resort @2024 Sabtu, 5 Mei 2024. Hari ini hujan turun dengan lebat anjing dan kucing. Tapi wak tidur kepenatan waktu itu....