Mar 12, 2017

PENGALAMAN PERGI MELAWAT ZOO JOHOR DI TAHUN 2017

After cutting my hair at Tesco Seri Alam.

Pagi Ahad yang hening, penulis telah berlarian ke Zoo Johor itu. Tiket masuk ialah RM2 (dewasa) dan RM1 (kanak-kanak). Gerimis juga tidak menghalang penulis berjalan perlahan-lahan didalam zoo yang daif itu. Melihat keadaan singa yang berkurap juga agak kasihan. Kata orang dulu-dulu, hidup segan mati tak mahu.

Updated. Cerita lalat 1. Kartu pos dari Tanjung Balai Pulau Karimun Indon yang penulis telah poskan 2 minggu lepas baru sahaja penulis terima siang tadi. Untuk baca entri terdahulu tentang Kebosanan Mencipta Kelainan: Tanjung Balai Karimun, sila debik di SINI.



Updated. Cerita lalat 2. Balik dari Zoo Johor, penulis singgah di Tesco untuk memotong rambut anak lanang bocah cilik (diatas) dan memperbaiki bingkai cermin matanya yang patah.

Updated. Cerita lalat 3. Petang pula, penulis berlarian ke Taman Tanjung Puteri Resort meninjau-ninjau kawasan perumahan disitu.

Blog bukanlah hakmilik kekal.
























Hover your mouse. Camel, Zoo Johor.













No comments:

Post a Comment

Comment at your own risk.

FALL INTO SLEEP IMMEDIATELY WITH HEAVY RAINSTORM & THUNDER SOUNDS

  Amasari Residence Resort @2024 Sabtu, 5 Mei 2024. Hari ini hujan turun dengan lebat anjing dan kucing. Tapi wak tidur kepenatan waktu itu....