Feb 13, 2015

MINYAK TURUN HARGA, TIADA RUSUHAN



TENGAHARI kelmarin ketika saya sedang memberhentikan motor kapcai saya dipersimpangan trafik itu, tiba-tiba saya ditegur oleh abang matcha EX5.

Abg Matcha: Itu anwar punya kes takde rayuan kah?
Mula-mula saya sangsi juga, tetapi tengok dia buka cermin muka topi helmet dan rupa seperti hero tamil itu, maka saya pun melayan saja.
Wak: Dah buat rayuan lah nih.
Abg Matcha: Sudah buat rayuan kah?
Wak: Sudah lah, tak berjaya. Kena penjara lah sekarang.
Abg Matcha: OOOO gitu kah?

Dan bila lampu trafik hijau, kami pun meneruskan perjalanan ke destinasi masing-masing.

Nota lalat. Innalillah wa-inna ilaihi raji’un – Truly to Allah we belong, and truly to Him shall we return.. alfatihah untuk Hasbullah Awang dan Nik Abdul Aziz Nik Mat.

No comments:

Post a Comment

Comment at your own risk.

ARE PEANUTS GOOD FOR KIDNEY STONES

  Kacang Bali from Batam @2024 Khamis malam Jumaat, 2 Mei 2024. Tadi di kantor potong rumput. Wak ternampaklah sebungkus kacang tanah goreng...