Jan 21, 2020

WHY IS THE SKY BLUE



Bersambung dari blog aniesandyou.
Tajuk: Anak Bapa

...
"Kenapa dengan awak ni, cik? Tiba-tiba pucat lesi aje muka awak? Kan awak dah nak keluar dari lrt ni?" kata mamat yg tak berapa hensem yg berdiri ditepi aku ketika itu.

Terketar-ketar aku menuding jari ke arah pak cik itu yang sudah hilang daripada pandangan!

Pantas mamat tak berapa hensem berpaling ke situ. "Eh, mana pakcik tadi? bukan ke tadi dia ada kat belakang awak? Macamana pula dia boleh hilang tiba-tiba? Jangan-jangan ..." Aku dan mamat tak berapa hensem itu saling berpandangan.

“Pak cik tadi tu hantu kot! Cabut!" Pantas aku membuka langkah seribu.

Larian Usain Bolt pemegang rekod dunia acara 100 meter pun belum tentu dapat menyaingi larian aku!

Tammat.

Sila goyang2 lalat anda untuk lihat hantu ;p @2020

...

Movie lalat. The Next Three Days 2010.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

No comments:

Post a Comment

Comment at your own risk.

WAK DAH TRY VIETNAMESE PEACH TEA KAT WARKOP KOPI SAIGON KAMPUNG BARU 2024

  Jumaat, 19 April 2024. Pagi tadi singgah di warung Mak Leha. Kampung Baru