Jan 11, 2015

ANGRY BIRD, TAK3N



AKTIVITI hujung minggu bersama keluarga yang biasa-biasa saja.

Saya bepergian ke Galleria Kotaraya mencari pejabat SSM tetapi tidak berjumpa di UTC tingkat atas itu. Bila saya bertanya kepada abang sekuriti telah berkata ada di Menara Ansar bersebelahan sahaja. Tetapi bila saya ke Menara Ansar, pejabat tutuplah pula sebab hari itu hari Sabtu. Kebetulan di Kotaraya itu saya terus membuat salinan kunci rumah 5 set. Dan melayan tapak permainan kanak-kanak Angry Bird Activity Park mini yang tidaklah sebesar seperti di plaza baru Komtar.

Malamnya pula, saya melayan cerita wayang Tak3n yang saya telah di'pau' untuk menonton cerita berbintang 9/100 (Rotten Tomatoes). Menyesal saya tidak membaca ulasan terlebih dahulu dan terus membeli tiket Imax 2D yang mahal itu juga.

No comments:

Post a Comment

Comment at your own risk.

BELAKANG RUMAH ADA KLCC 2024 DAN TOPI "BERAK" SEKARANG JADI TRENDING

Jalan Daud Kampung Baru @2024   Jumaat, 4 Mei 2024. Pagi sudah berlarian ke Jalan Daud. Wak cuba nasi lemak Kak Chuk. Tapi tiada lauk kerang...