Aug 5, 2025

HOW TO DE-ESCALATE A HEATED ARGUMENT WITH A CLIENT

 


Isnin, 4 Ogos 2025.

Pagi2 usai Subuh berlarian ke lapangan terbang Senai.
Hantar mQ mahu pulang ke rumah panjang.

Singgah di hostel Banyan.
Hantar barang produk Amway.
Letak dalam beg merah.
Tinggalkan diluar pos pengawal 
Tapi terlupa mahu tulis nama penerima.
Aduhai.

Petang tadi sempat bertekak lidah dengan klien.
Gara2 pendapat yg tidak selari.

Selepas itu kami berlarian keluar padang.
Mengeteh di kedai mamak Salam.

Blog bukanlah hakmilik kekal.


Please hover your mouse (or click if you use smartphone) to see original photo of us

6 comments:

  1. Lupa letak nama, selamat sampai ke penerima tak tu wak? Mengeteh dulu di mamak ye wak.

    ReplyDelete
  2. agree to disagree...moga produk diterima dgn selamat oleh pembeli...

    ReplyDelete
  3. Wak, semput saya membayangkan semua itu.

    ReplyDelete
  4. Ada gambar baru entry blog baru..terbaik wak..

    ReplyDelete
  5. stress kalau kena berdebat/bertikam lidah

    ReplyDelete
  6. Lelaki senang, lepas bertekak boleh terus ke kedai mamak mengeteh setel. Kalau perempuan, tahun depan pun tak tentu setel lagi hehe.

    ReplyDelete

Comment at your own risk.

DALAM DEMAM KU GAGAHI KE PANTAI REMIS, PANTAI SEGARI DAN TELUK SENANGIN

  A hawksbill sea turtle (Eretmochelys imbricata). Pusat Konservasi Penyu Segari, Lumut Perak @2025 Sabtu 6 Disember 2025. Part II. Pagi tad...